راهکار ایجاد اضافی برج العرب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 21 مهر 1402
بازدید : 87549
نویسنده : سئوکار

 

نورپردازی کاخ گلستان تهران اگر به همراه خانواده خود سری به شهر زیبای دبی زدید و علاقهمند بودید تا لحظات فوق العادهای داشته باشید، میتوانید به سراغ شهربازی لگولند رفته و از تفریحات و امکانات که در این شهر وجود دارد، استفاده کنید. اگر علاقهمند هستید تا مراحل و فرآیند ساخت لگو را از نزدیک مشاهده کنید، میتوانید سری به قسمت کارخانه شهربازی لگولند دبی بزنید. کسانی که علاقمند به فیلم ها و انیمیشن ها هستند، می توانند با ورود به این قسمت از مجموعه سفری به دنیای تخیلی و فانتزی سینما داشته باشند. دهکده اوت لت دبی بهشت کسانی است که به دنبال خرید کامل لباس ارزان هستند. پرچم آبی ساحل توسط سازمان بنیاد آموزش و محیط زیست استفاده می شود و نشان میدهد که تمام قوانین طبق اصول گردشگری است و سیستم مدیریتی ان بسیار قوی است که از کیفیت و آموزش و اطلاعات محیط زیست بسیار با کیفیتی برخوردار است و سالانه گردشگران زیادی به آن مراجعه می کنند. ساحل جز شلوغ ترین و پر مسافر ترین سواحل در دبی محسوب می شود. این ساحل به دلیل اینکه در پشت دانشگاه دبی قرار گرفته است به ساحل فرهنگی تبدیل شده است؛ افرادی که به فوتبال و ورزش های اینچنینی مثل هندبال و والیبال علاقه مند هستند میتوانند؛ در این ساحل قدم بزنند و همچنین فعالیتهای گروهی مختلف انجام بدهند. در این مکان شما می توانید به همراه خانواده و دوستانتان جایی فیلم های متنوع هالیوودی و بالیوودی را تماشا کنید و از سوار شدن بر روی وسایل سواری وسرگرمی DreamWorks Animation، Columbia Pictures و Lionsgate لذت ببرید. در بخش موشن گیت دبی بزرگترین پارک موضوعی الهام گرفته از هالیوود با بهترین استودیوهای فیلم افسانه ای را کاوش کنید. همچنین می توانید 13 مورد از بهترین فیلم های پرفروش هالیوود از جمله Hunger Games، Zombieland Blast Off، Cloudy with coatballs، Smurfs، Ghostbusters را تماشا کنید.

وسیله یا شیوه جابجایی یکی از عوامل مهمی است که به توسعه این مجموعه اجاره خودرو در دبی کمک می کند. قیمیت بلیط ورودی به بالیوود پارک دبی برای هر نفر 9500 درهم می باشد. این جزیره یکی از بهترین قسمت های مهم برای گشت و گذار است و سالانه افراد زیادی تنها برای دیدن این پارک به دبی سفر می کنند. این کشور از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار نیست اما هتلهای خاصی دارد که در کنار سواحل زیبای دوبی قرار گرفته است و این شهر را به یکی از زیباترین شهرهای خاورمیانه تبدیل کرده است. ترن اژدها تنها یکی از تفریحات این بخش نیست. بجز اتمسفر آرامش بخش زندگی ساحلی، الصفوح به تعدادی از مناطق مهم تجاری دبی هم دسترسی دارد. در بخش مارول، شخصیتهای مختلفی از دنیایی مارول مثل مرد عنکبوتی و دیگر شخصیتهای انتقامجویان را میتوانید ببینید و در همین حال به بازی کردن نیز بپردازید. در واقع در این مکان میتوانید فعالیتهای مختلفی انجام دهید. همچنین می توانید شب را در هتل تازه افتتاح شده ی لوکس و مدرن آتوکالکشن لاپیتا اقامت کنید. جایی که تفریح با هوای تازه مصادف است، رستوران های متنوع محلی و بین المللی پرجنب وجوش و چند مناظر خیره کننده در طول رودخانه است، که شما را به سفری در زمان قدم می برد.

شهربازی لگولند دبی با استفاده از بیش از ۶ میلیون قطعه لگو به وجود آمده است و همین موضوع سبب شده تا برای افرادی که عاشق لگو هستند، این مکان یک شهربازی خارق العاده به حساب بیاید. اگر کودک شما عاشق ماشین سواری است، به شما پیشنهاد میکنیم تا حتما او را به بخش ماشینهای لگویی ببرید و اجازه دهید تا او توسط افراد متخصص آموزشهای پایه رانندگی را فرا گرفته و گواهینامه خود را دریافت کنند. پنج منطقه موضوعی این پارک، یعنی Studio Central، Dreamworks، Columbia Pictures، Lionsgate و Smurfs’ Village، بازدیدکنندگان را به سفری در میان جذابیتهای متنوع دعوت میکنند. این بخش که سرزمین کودکان نام دارد، همه اسباب بازی های سرگرم کننده کودکان را در خود جای داده است. بزرگترین سالن تفریحی سرپوشیده امارت متحده عربی را می توان در این مرکز پیدا کرد ، مجموعه ای زیبا و مجلل به نام فنتسی کینگدام که برای اولین بار در دبی بازی هایی مانند گلف را در اختیار همه مسافران تور دبی قرار می دهد. حکومت امارات متحده عربی، با افتتاح مکانهای مختلف تمام تلاش خود را برای دستیابی به این هدف انجام داده است. گستره وسیع تپههای طلایی، پسزمینهای سورئال ایجاد میکند و آن را به مقصدی واقعاً قابل توجه تبدیل میکند. قرارگیری این جاذبه در مرکز شهر، دسترسی به آن را ارزان کرده است اما باید بدانید برخی از مراکز و رستورانهای اطراف آن ممکن است باعث شود که بیشتر از برنامه خود پول خرج کنید. ساحل أم سقیم یا سانسِت بیچ (Sunset Beach) که اکثر بومیان منطقه آن را بهعنوان ساحل سان ست بیچ میشناسند مناظر شگفت انگیزی دارد.

الصفوح، واقع در امتداد ساحل غربی دبی، یکی از برجسته ترین مناطق این شهر است که مساحت آن 7 کیلومتر مربع است. این منطقه در امتداد خط ساحلی واقع شده و نزدیک به اماکن دیدنی و تفریحی مختلفی مثل برج خلیفه است که آن را به یک لوکیشن مناسب تبدیل کرده است. شهربازی ناتکین سنجابه: در این شهربازی میتوان فعالیتهای تفریحی مختلفی را انجام داد و از وسیلههای بازی که برای کودکان تعبیه شده، استفاده کرد. این شهر بازی این فرصت را به شما می دهد تا در کنار کودکانتان ، شماهم سرگرمی خودتان را پیدا کنید و از ان لذت ببرید. مهمانان این هتل با هلیکوپتر از فرودگاه به هتل منتقل میشوند و خلاصه خیلی خفن و زرقوبرقی و طلایی است. پارک مشرف با وسعت بیش از ۱۲۴ هکتار مساحت، بزرگترین پارک دبی میباشد و در جاده الخوانیج در ۹ کیلومتری فرودگاه بینالمللی دبی قرار دارد. سه ایستگاه مترو هم موجود است که دقیقاً در روبروی جاده شیخ زاید در ایستگاه مترو دبی اینترنت سیتی، ایستگاه مترو شرف DG و ایستگاه مترو امارات مال قرار دارند. در این پارک می توانید از جمله، بلندترین تاب سواری جهان، جاذبه های سرگرم کننده برای خانواده، اجراهای زنده را تجربه کنید، همچنین در این پارک موضوعی میتوانید تجربه های چهاربعدی سینمای بالیوود را داشته باشید. در بالیوود پارک دبی فرهنگ های متنوعی را تجربه کنید، در گوشه و کنار آن از فرهنگ هند رنگ ها، موسیقی، رقص، خرید و جاذبه ها متنوع را خواهید دید. حتی یک رودخانه هم وجود دارد که بچهها میتوانند در آن قایقرانی کنند؛ با قایقهایی که خوشان با لگو ساختهاند. بله، ساحل الصفوح در دبی طول سال باز است و میتوان در تمام فصول سال از آن لذت برد.

آیا ساحل الصفوح مناسب برای تمام فصول سال است؟ به گزارش گروه فرهنگ و هنر یکتاپرس، کشور امارات متحده عربی در سالهای اخیر تمام تلاش خود را کرد تا با جذب گردشگران خارجی از سراسر دنیا، رشد چشمگیری از نظر اقتصادی پیدا کند و وارد مرحله تازهای از اقتصاد و جذب توریست شود. در این راستا، شهر دبی به عنوان یکی از مهمترین مراکز جذب توریسم در منطقه خاورمیانه انتخاب شد تا با جذب گردشگر، اقتصاد کشور امارات متحده عربی را وارد مرحله جدیدی کند. چطور به پارک اند ریزورت دبی برویم ؟ با خرید بلیط هواپیما دبی و اقامت در هتل برج العرب می توانید رایگان به پارک آبی وایلد وادی بروید و در رستوران های متنوع برج العرب، غذاهای جذابی از سراسر دنیا را میل کنید. با این حال برای خانوادههایی که به این مکان آمده و قصد بازی از شهربازی لگولند را دارند، رستوران فوق العادهای به وجود آمده است. برای کودکانی که عاشق بازی با اسباب بازیهای لگو هستند، شهربازی لگولند همانند یک بهشت گمشده است و در بازدید از این مکان لحظات فوق العاده و فراموش نشدنی خواهند داشت. این ناحیه خیابانی بسیار شلوغ است و به خاطر وجود نقاشی هایی که در آن انجام شده است، می توان آن را ناحیه ای گرافیتی در نظر گرفت. بسیاری از خریدارانی که به این مرکز میآیند، هنگامی که با لبخند و یک بطری آب رایگان مورد استقبال قرار میگیرند، بسیار شگفتزده میشوند؛ این بطری آب در گرمای دبی مانند مرهم میشود! این بازار زیبا که میان ساحل جمیرا و مرکز شهر دبی واقع شده است، مجموعهای کامل از خردهفروشیهایی ست که برندهای معتبر و برتر دنیا را ارائه میدهند. با ما همراه باشید تا در ادامه با 7 بازار معروف دبی آشنا شوید. وقتی نزدیک به یک دههٔ پیش، از این هیولای غولپیکر فولادی و بتنی پرده برداری شد، علاوه بر رکورد ارتفاع که تا آن زمان در اختیار برج Taipei 101 در تایوان بود، اعداد و ارقام و عناوین دیگری هم شکسته شد و در سالهای آینده، یک دوجین جایزه و دستاورد عمرانی و مهندسی به این سازهٔ عجیب و غریب تعلق گرفت که موارد زیر، تنها مشتی نمونهٔ خروار هستند.

پارک لگولند دبی یک روز عالی برای خانواده هایی است، که با کودکان خود برای سپری کردن اوقات فراغت به آنجا می روند. در این مجموعه می توانید انواع غذاهای سنتی و بین المللی را امتحان کنید. در کشور ما نیز لگو محبوبیت فوق العادهای پیدا کرده و کودکان بسیار زیادی این محصولات را خریداری میکنند. در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به شهربازی لگولند دبی انداخته و این مکان تفریحی و هیجان انگیز را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید تا به شهر زیبای دبی سفر کرده و از شهربازی لگولند دبی دیدن کنید. در واقع این قسمت از شهربازی یک محوطه خیالی است که در آن میتوانید کارهای مختلفی انجام داده و تبدیل به یک شهروند در شهر لگو شوید. قسمت جنوبی الصفوح 2 در مقابل پالم جمیرا قرار گرفته که اماکن تفریحی و فروشگاهی مختلفی دارد. البته با پرداخت هزینهای میتوانید از قسمت کافه و ساحل هتل استفاده کنید. این ساحل دارای یک کتابخانه به صورت رایگان است که شما می توانید کتاب قرض بگیرید و هنگامی که بر روی ساحل طلایی رنگ دبی دراز کشیده اید و در حال مطالعه کردن کتاب هستید از این فضا لذت ببرید. وجود بخشهای مختلف و امکانات خاص، سبب شده تا این شهربازی طرفداران بسیار زیادی پیدا کند و از کشورهای خاورمیانه، گردشگران بسیار زیادی به شهر دبی سفر کرده تا از این لگولند جذاب بازدید کنند. این پارک برای خانوادههایی ایدهآل است که فرزندانی تا ۱۲ سال دارند. جدا از جاذبههای مهم آن مانند اسپلش سافاری (Splash Safari) و جوکر سوکر (Joker Soaker)، در پارک آبی لگولند کودکانتان میتوانند با استفاده از لگوها برای خود قایق درست کنند و آن را به آب بیاندازند!

شما می توانید اقلام سنتی را به عنوان سوغاتی بخرید، و طیف وسیعی از غذاها را می توانید در هنگام خرید میل کنید. همانطور که در ابلا نیز اشاره کردیم این مجموعه دارای سه پارک موضوعی منحصر به فرد استف که هر کدام ویژگی خاص خودش را دارد. تور برج العرب یکی از بهترین تورهایی است که به شما امکان آشنایی و بازدید از یکی از بهترین و لوکسترین هتلهای جهان را می دهد. طراحی این فروشگاه از روی شهری به نام «سن جیمینیانو» در ایتالیا که در لیست میراث جهانی یونسکو می باشد، الهام گرفته شده است. Aura به معنی هاله نور و Sky pool به معنی استخر آسمان است. از سوی دیگر، دبی مدیا سیتی میزبان بسیاری از آژانس های تبلیغاتی محلی و جهانی مانند Omnicom Media Group، Leo Burnett، OSN، Sky News و CNBC Arabia است. پاسخ: بله، در ساحل الصفوح میتوانید رستورانهای محلی با غذاهای محلی و سنتی را پیدا کنید. این ساحل امکاناتی برای گرفتن دوش و آفتاب گرفتگی ندارد همچنین اگر میخواهید به شنا کردن بپردازید بهتر است هنگامی که جزیره جزر و مد کم شد مشغول شوید و در کنار ساحل پیاده روی کنید. قلعه فهیدی به عنوان قدیمیترین ساختمان دبی و همچنین موزه دبی مکان مناسبی برای آشنایی با فرهنگ اصیل شیخ نشینهای خلیج فارس میباشند.

موزه آینده دبی با این انگیزه طراحی شد که دبی با استفاده از آن، همیشه از دیگر شهرهای جهان جلوتر باشد. روش دیگر برای رفتن به مجتمع تفریحی پارک اند ریزورت سوار تاکسی شدن است، اگر در هتل اقامت دارید می توانید تاکسی های خود را با هزینه ای کمتر از هتل سفارش دهید، و یا از تاکسی های اینترنتی مانند Uber و Careem استفاده کنید. روش دسترسی بعدی، استفاده از تاکسی است؛ البته این روش نسبت به اتوبوس و مترو گران تر است. غیر از اسکی کردن که برجستهترین ورزش این پیست به شمار میرود، علاقه مندان میتوانند از انجام ورزش اسنوبرد، گردش در پارک برفی به مساحت ۳ هزار متر مربع، تماشای تئاتر سه بعدی، سورتمه سواری، سرسره سواری و شوت اسنوبال نیز در Ski Dubai لذت ببرند. با بستن یک پتو، آماده کردن خوراکیهای مورد علاقه و لذت بردن از مناظر زیبا، پیکنیک در ساحل الصفوح به شما یک تجربه یادمانانگیز ارائه میدهد. برای تجربه بهتر از ساحل الصفوح در دبی، میتوانید در تورهای تفریحی شرکت کنید. میتوانید از اسلایدها، مجموعههای بازی و فضاهای سبز مخصوص کودکان در این ساحل استفاده کنید. اگر عاشق ماجراجویی هستید و دوست دارید تا با یک تم جالب با لگوها بازی کنید، میتوانید به بخش قلمروی پادشاهی شهربازی لگولند دبی بروید. عکس سواحل دبی تمام زیبایی های این شهر را نشان نمی دهد در واقع شما با دیدن عکس سواحل دبی به زیبایی های این شهر پی می برید. درختان نخل زیبا در کنار دریای کم عمق و آرامش بخش که مکانی امن برای بچه های شماست.

شهربازی زیبا و جذاب لگولند در جنوب غربی شهر دبی و در جنوب نخل جبل علی واقع شده است و شما میتوانید به راحتی با گرفتن تاکسی به این مکان رفته و از آن بازدید کنید. با این که در طراحی لابی و اتاق ها از رنگها و سبکهای مدرن استفاده شده، اما وجود تعدادی اسباب بازی آجری آن هم در لگوسیتی سبب شده تا کودکان راضی به خروج از هتل و این منطقه تفریحی نباشند. طراحی پارک موضوعی لگولند دبی به گونه ای است که مناسب کودکان 2 تا 12 سال باشد. 1- به همراه داشتن کارت عکس دار بازدیدکننده در همه حال یکی از شرایط مهم این پارک به شمار می آید. اگر تمایل دارید آنچه را که در فیلمها دیدهاید از نزدیک لمس کنید و با کوسهها، سفرهماهیها و تمساحهای کوچک در یک فضا قرار بگیرید، لباس غواصی به تن کنید و اجازه ترشح آدرنالین بیشتر به خودتان دهید. لگو در واقع یک شرکت تولید اسباب بازی است که در کشور دانمارک فعالیت داشته و با تولید قطعات کوچک رنگارنگ که به اسم آجرهای لگو شناخته میشوند، این امکان را فراهم کرده تا کودکان بتوانند محصولات مختلفی را ایجاد کرده و تجربه جدیدی از بازی داشته باشند. شما میتوانید در این شهربازی هیجان انگیز و فوق العاده به تفریحات مختلفی مشغول شوید و لحظات عالی را در این شهربازی داشته باشید. تراموا دبی نیز به مترو دبی متصل می شود. بازدیدکنندگانی که بلیط تهران دبی را تهیه کرده اند می توانند بیش از 100 تفریح و جاذبه های سرگرم کننده داخلی و خارجی را در Motiongate Dubai، Bollywood Parks Dubai، Legoland Dubai و Legoland Water Park کشف کنند. هزینه سفر از فاکتورهای متعددی تشکیل میشود: هزینه بلیط، محل اقامت، حمل و نقل، خورد و خوراک، گشتوگذار و خرید، همگی ازعوامل موثر در هزینه نهایی یک سفر داخلی یا خارجی هستند.

در استودیو سنترال قابل مشاهده است. در این بخش از مقاله برای سهولت دسترسی شما کاربران عزیز جدولی را طراحی کردیم که می توانید تعرفه گمرکی و HS CODE محصول مورد نظر را مشاهده کنید و اطلاعات مورد نیاز را به راحتی کسب کنید. یکی از جذابترین بخشهای مینی لند شهربازی لگولند دبی، بخشی است که کودکان بین ۶ تا ۱۲ سال میتوانند سوار بر ماشینهای لگویی شده، آموزشهای پایه رانندگی را مشاهده کرده و در نهایت گواهینامه رانندگی لگویی دریافت کنند. 1-بیش از 2000 کارگر در روز مشغول کار بوده اند تا این برج سریعاً تمام شود. بهترین سواحل دبی معمولا رایگان هستند و ورود برای عموم ازاد است در واقع با دانستن بهترین سواحل دبی می توانید بهترین خاطره ها را بسازیذ. از شلوغ ترین و زیباترین سواحل دبی است که همچنین در امارات متحده قرار دارد این ساحل از سایه بان تشکیل شده است؛ که همچنین اینترنت رایگان در این ساحل به چشم می خورد. اگر می خواهید در تعطیلات آخر هفته دبی کاری انجام دهید، ما به شما مجتمع تفریحی و سرگرمی دبی پارک اند ریزورت را پیشنهاد می کنیم. هرچند مراکز خرید در شهر دبی بسیار متنوع و زیاد هستند، اما در این مطلب سعی کردیم تعدادی از بهترین و معروفترین مجموعههای خرید این شهر را معرفی کنیم که البته کمی نامآشناتر از دیگر مناطق خرید هستند. این هتل در سال ۲۰۰۶، با ۹۸ اتاق در ۹ طبقه ساخته شد. هتل رافلز در ۱۸ طبقه با ۲۴۸ اتاق آماده ارائه خدمات متنوع و مطلوب به گردشگران و مسافران از سرتاسر دبی است. این شهربازی برای ایجاد تجربه جدیدی در شهر دبی به وجود آمد و توانست در مدت زمان کوتاهی گردشگران بسیار زیادی را جذب خود کند. گردشگران می توانند انواع سرسره های مختلف و همین طور زیپ لاین را در آن تجربه کنند. گفته می شود آکواریومی بسیار بزرگ این رستوران را پوشش می دهد که در آن هزاران ماهی جذاب وجود دارد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com